Raport la Legea 544/2001 pe anul 2024
Raport la Legea 544/2001 pe anul 2023
Raport la Legea 544/2001 pe anul 2022
Raport la Legea 544/2001 pe anul 2021
Raport la Legea 544/2001 pe anul 2020
Pentru relatii suplimentare referitoare la Legea 544/2001 va puteti adresa persoanei de contact :
Bragarus Anca Roxana
Tel : 0237-260550, int 213
e-mail : primaria@primariamarasesti.ro
==========================================
- Acte normative ce reglementeaza organizare si functionarea consiliului local.pdf
- Ce trebuie sa stie cetateanul.pdf
- Formular reclamatie administrativa 2.pdf
- Formular reclamatie administrativa.pdf
- Lista documentelor de interes public.pdf
- Modalitati de constatare.pdf
- Drepturile cetatenilor544.pdf
- Exceptii 544.pdf
- Formular cerere 544.pdf
- Raport la Legea 544/2001 pe anul 2007
- Raport la Legea 544/2001 pe anul 2008
- Raport la Legea nr.544/2001 pe anul 2009
- Raport la Legea nr.544/2001 pe anul 2010
- Raport la Legea nr.544/2001 pe anul 2011
- Raport la Legea nr.544/2001 pe anul 2012
- Raport la Legea nr.544/2001 pe anul 2016
- Raport la Legea nr.544/2001 pe anul 2017
- Raport la Legea nr.544/2001 pe anul 2018
- Raport la Legea nr.544/2001 pe anul 2019
Fiecare autoritate sau instituție publică are obligația să comunice din oficiu următoarele informații de interes public:
a) actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituției publice;
b) structura organizatorică, atribuțiile departamentelor, programul de funcționare, programul de audiențe al autorității sau instituției publice;
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau a instituției publice și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice;
d) coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet;
e) sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil;
f) programele și strategiile proprii;
g) lista cuprinzând documentele de interes public;
h) lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii;
i) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se considera vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.